Arbeidsoppgaver

Sekretæren har ansvaret for:

  • Saksliste, saksutredning og etterarbeid i forbindelse med møter i utvalget
  • Fasilitering av møter/arenaer
  • Oppfølging av strategi- og handlingsplan
  • Rapportering – arkiv
  • Informasjon og kommunikasjon
  • Økonomi – budsjettoppfølging
  • Oppfølging/koordinering/støttefunksjon for interkommunale samarbeid
  • Bistand ved søknader/prosjekter
  • Å være pådriver i omfattende samarbeidsløsninger i Nord-Troms
Kvalifikasjoner

Vår sekretær bør ha følgende egenskaper og kvalifikasjoner:

  • Relevant høyere utdanning
  • Erfaring fra saksbehandling og/eller prosjektarbeid
  • Kunnskap om og erfaring fra kommunal sektor
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, kan jobbe selvstendig samtidig som man kan bidra i team
  • Høy gjennomføringsevne, viser initiativ, er løsningsorientert og positiv
  • Evne til å jobbe strukturert og selvstendig
Vi tilbyr
  • Lønn etter avtale.
  • Kontorsted: Halti-bygget på Storslett, eventuelt i en av eierkommunene.
  • Tiltredelse: 1. kvartal 2021
  • Du kan få slettet 10 % av opprinnelig studielån, maksimalt 25 000 kroner per år, hvis du bor og arbeider i tiltakssonen Finnmark og Nord-Troms, jfr. www.lanekassen.no
  • Videre har skatteytere i tiltakssonen lavere skatt enn landet for øvrig